Websidetekster og nyhedsbreve

Har du fokus på kunden?
Har din webside fokus på dine kunders behov, eller handler teksten mere om, hvad du selv kan tilbyde? Mange gør ofte den fejl, at fremlægge websiden eller nyhedsbrevet ud fra sin egen vinkel, frem for kundens. Det kan være svært selv at få øje på. Jeg hjælper dig med at indfange din målgruppes behov og sørger for, at din tekst er læsevenlig og uden stave- og slåfejl.

Skab opmærksomhed med et spørgsmål
En god måde, at indlede dine websidetekster på er, at stille det spørgsmål, som dine kunder stiller, når de søger efter den hjælp, som du udbyder. Det er nemlig svært at ignorere et spørgsmål, hvorved du har kundes opmærksomhed.
Det er vigtigt at dine kunder ikke skræmmes væk af lange, snørklede sætninger og en tekst fyldt med fagord, som kun du forstår. Keep it simple. Jeg hjælper dig med sprogvask og skærer ind til benet, så dit budskab kommer tydeligt frem.

Få hjælp til:

  • Grammatik og tegnsætning
  • Dybdegående sætning- og afsnitanalyse
  • Skab sammenhæng og rød tråd fra start til slut
  • Få budskabet frem klart og tydeligt
  • Fokus på kunden

“Jeg valgte KommuniCare i forbindelse med udarbejdelse af ny hjemmeside til min konsulentvirksomhed Dualog. KommuniCares sprogvask betyder, at mine budskaber nu kommunikeres mere skarpt og præcist ud – og sender klare signaler om Dualog. Teksten har fået et mere professionelt udtryk – og fremstår meget brugervenligt. Jeg er meget tilfreds med Dualogs nye professionelle visitkort og kan på det varmeste anbefale KommuniCare ved Anne Nyland til lignende opgaver.”
Bente Malig Larsen, Konsulentfirmaet Dualog – samtale til forandring

Kontakt mig på tlf. 40 40 79 28 eller info.kommunicare@gmail.com og hør hvordan jeg kan hjælpe dig