Influencer og meningsdanner

Sølvsegmentet er et cool brand

Velkommen til min influencer virksomhed, der er et nyt tiltag under KommuniCares paraply.

Mit ærinde som age-influencer er at sætte fokus på os kvinder, der er lidt længere end midt i livet, os der er 55-60 plus. Formålet er at nuancere det ofte stereotype billede, der tegnes af kvinder i sølvsegmentet. Som influencer, eller meningsdanner, kan jeg fx være med til at italesætte et andet billede af kvinder 60 plus. Det er et område jeg virkelig brænder for og er optaget af. Jeg er optaget af at italesætte en anderledes aldersopfattelse. Jeg fokuserer selv på min biologiske alder frem for den kronologiske alder, fordi den biologiske alder siger mere om, hvordan du har det. Alder er, efter min bedste mening, ikke et spørgsmål om år men om sindstilstand.

Mission

Min mission er at vise, at kvinder 60 plus er et væsentligt segment at medtænke i erhvervslivet, i bestyrelser, i investeringsmarkedet, i modeindustrien, i markedsføring af produkter og som influencere i diverse medier for bare at nævne nogle områder. Vi har meget at byde ind med. Vi er bevidste, selvstændige, interessante og uafhængige kvinder med økonomisk overblik. Vi er de bevidste forbrugere; både af materielle goder og i høj grad af rejser og oplevelser.

Følg med her: Instagram: https://www.instagram.com/a_la_anne/